چند جمله احساسی و عاشقانه
آريا1+5

سعی کن به خاطر کسی که دوستش داری غرورت رو از دست بدی نه به خاطر غرورت کسی رو از دست بدی که دوستش داری ...

نخ داخل شمع از شمع پرسید:چرا وقتی من میسوزم تو هم آب میشی؟شمع گفت مگه میشه کسی که تو قلبمه بسوزه و من اشک نریزم؟

مترسک گفت: ای گندم تو گواه باش که مرا برای ترساندن افریدند اما من عاشق پرنده ای بودم که از ترس من از گرسنگی مرد....

طفلکی عروسک می خواست گریه کند ولی روی صورتش لبخند دوخته بودند ...

به سلامتی رفیقی که تو رفاقت کم نذاشت ولی کم برداشت تا رفیقش کم نیاره ...

اینا همه عاشق تو هستند اون که برات غش کرده منم.

در مهربانی همچون باران باش که در ترنمش علف هرز و گل سرخ یکیست.

از این جمله ها بازم هست. اگه بازم خواستید بیاید به این قسمت من از این جمله ها زیاد دارم!

انگلستان



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

15 / 6 / 1391برچسب:, :: 19:4 :: نويسنده : سران کشور های 1+5

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آريا1+5 و آدرس 51aria.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

با سپاس فراوان سران کشورهای۱+۵





نويسندگان